wow no cow!

 
En havredryck som jag vill rekommendera. Då tillbaka till mitt val att bli vegan har misslyckats halvt.  Jag har inte gett upp helt, men fuskar några dagar i veckan. Men den stora ändringen jag gjort är att allt jag köper hem är hel veganska iaf. Tror jag tänker nöja mig med det för tillfället. Känns bra att jag försöker bidra med så mycket jag känner mig bekväm med. En pizza med vitlöksås och lite mjölk i kaffet på jobbet är sånt som jag fuskar med mest, sen ägg som kommer från min mammas höns är något jag unnar mig med. Pannkakor ÄR helt enkelt för gott. Vill hålla motivationen uppe och fixar inte att gå all in idag. Det ska vara kul med mat !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0