13 jan -13

Fick dessa provprodukter med när mitt smink äntligen kom och allt var saker som jag faktiskt vill ha. Jag brukar ofta få prover som skumma schampon eller anti age krämer m.m. som jag nästan alltid gett bort. Vart riktigt glad när jag såg Lancome’s Star maskara var med som provprodukt, det är ett favorit märke när det kommer till maskara och 2ml är ganska mycket faktiskt. Riktiga maskaran är det 6,5 ml i, så 2 ml kommer hålla ett tag. Likadant med krämerna som det var 15ml i, är faktiskt väldigt mycket när man tänker på hur dryga dom är. Är jätte nöjd och ska bli kul att få testa allt 

Biosilk – leave in kur 15 ml     

Lancome - La vie belle EDP 5 ml

Replay- Eau de toilette 2 ml

Lancome – hypnose Star mascara 2ml          

Biotherm – Aquasource gel PNM 15 ml

Biotherm – Aquasource Night 15 ml


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0