18 jan -12

Jag blev inte röd hårig, ser typ ut som förut. Är lite rödare i utväxten bara, men det syns inte så tydligt. Vart lite besviken faktiskt.. Nästa gång ska jag nog försöka få det lite ljusare

Tänkte informera er hur det går med mitt körkort. Jag har fortfarande svårt att köra nära högerkanten och komma ihåg spegel rutiner. Hur man backar börjar bli enklare. Sen är det teorin jag måste kämpa på. Börjar närma mig mitt mål vilket känns jätte skönt. Imorgon ska halkan och eventuellt två stora prov bokas in. Har inte gått en dag utan att jag pluggat teori så något borde väl fastna.


Kommentarer
Postat av: Felicia

I sommar drar vi på biltur genom Sverige och sover i tält :D

2012-01-19 @ 16:17:24
URL: http://feliciaericssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0