16 feb -12



Har varit genom förkyld sen i söndags, nu börjar jag äntligen känna mig bättre. Blir och dra till jobbet imorgon iaf.

Körkort status: Hade lilla uppkörningen i måndags vilket gick åt skogen. Så dålig brukar jag inte vara men, man känner ju sig lite pressad men en ny människa i bilen och så ska man visa allt man kan. Jag gjorde en nästan perfekt fickparkering iaf, det får jag lov att vara glad för. Mitt kör/teori prov som skulle varit nu på tisdag sköt jag upp till i mars och bokade fyra nya lektioner. Kände mig lite besviken, jag skulle ju vara klar innan februari, men samtidigt vill man känna sig helt säker bakom ratten. Hinner jag plugga lite mer också :P


Kommentarer
Postat av: janna

haha bra då hinner jag ikapp dig :PppPPppPpPP

2012-02-16 @ 23:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0