09 feb -12

Farmor fyller år i helgen, 80 år minsann. Så idag har vi varit och stor handlat. Det är så mycket som ska fixas, vi ska vara hemma hos oss och vi (fast jag var inte med, haha :P) har tömt hela källaren. Ni som varit hemma hos mig vet att vår källare har varit ett stort förråd. Ganska äckligt, kort och gott. Men nu är det tomt och fint. Ni kan få bilder på rummet någon dag, vår ”tapet” är bara massa klotter. Är massor som min farfar ritat, så att tapetsera om är inte att tänka på.


Körkorts status: alla prov är gröna, det praktiska börjar kännas bra iaf. Parkering är jag fortfarande lite osäker på, just vart jag har bilen. Halkan imorgon och lilla uppkörningen på måndag. Det är inte många dagar kvar till den stora dagen!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh vad roligt, det kommer gå skitbra! Lycka till <3

2012-02-10 @ 21:29:24
URL: http://feliciaericssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0