01 april -12

Nu var det ett litet tag sen jag var inne känns det som. Mycket awesome shit har hänt i mitt liv. Körkortet är klart! Den 26 mars satt jag kl. 15.50 i Örebro och fick det underbara resultatet 57 poäng. Kan säga att jag var lite tårögd. Det är verkligen över nu, och på måndag ska jag hämta mitt riktiga körkort. Inte nog med det så står min egna första bil ute på tomten. Skumt men ändå underbart. Allt bara löser sig, sommar jobb är fixat och mycket mer. Känns som att det går lite för bra just nu, går bara och väntar på att något hemskt ska hända. Hahah bra inställning till livet man har alltså



Ett annat lyckligt ögonblick, studenten 2011


Kommentarer
Postat av: alguien que piensa que usted está muy bien

Söt främling där.

2012-04-03 @ 01:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0