20.22


Har inte haft tillgång på datorn på hela veckan, har känt lite abstinens haha. Iaf så i torsdags var det bio igen. Boy A , och jag måste säga att jag är lite kär, lätt en av de bästa filmer jag sätt på länge. Nu är det bara två filmer kvar innan Filmstudios bion tar slut, men dom ska tydligen börja om i vår. Blir det bra filmer då tror jag nog att jag vill gå igen. Är bara en av filmerna som vart som jag inte uppskattat ännu.






Vaknade upp hos J idag och sen bar det av till Stockholm. Min farbror ska flytta till Katrineholm så har hjälpt till att packa ihop det mesta som var kvar. Trodde vi skulle vara klara vid 15 men det tog lite längre tid. Och som vanligt har han lägenheten högst upp..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0