30 nov -11

Nu är jag hemma igen.. Jag vill verkligen tillbaka, har seriöst blivit kär i staden Amsterdam. Det har varit 6 helt underbara dagar med mycket shopping och annat. Bilder kommer självklart när jag orkar. Det enda positiva med att komma hem var att vi hade vörtbröd hemma, tummen upp på det.

”Intressanta” saker jag lärt mig

Skägg värmer, har jag aldrig ens tänkt på.
Att jag faktiskt kan ta buss, tåg, spårvagn och flyg i ett helt annat land. Vågar knappt ta bussen själv i Katrineholm, förutom 780 och 1:a. tåg är inte ens att tänka på, framsteg :D
Att fyllesnack återigen är väldigt underhållande.
Man kan köpa kläder från marken.
Fleet Foxes är väldigt nice.
Cigarett automater är läskiga.
Bankautomat = ATM
Tapas är väldigt gott.
Hur man spelar Beer pong
och sjukt mycket annat


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha och jag har lärt mig att inte dra judeskämt! <3

2011-12-01 @ 19:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0