3 maj -11

nu har jag säker setat vid datorn i över tre timmar för att jag SKA plugga, jag har verkligen försökt, men min koncentration är som bort blåst. Det jag har gjort är väl sammanlagt en halv sida text på en redan halvgjord uppgift. Nu är den klar iaf. Blir bara så arg på mig själv att jag inte kan få det gjort bara, så svårt är det ju ändå inte. Om jag tänker på när jag gick i åttan så hade jag mycket lättare att få saker gjorda, jag har ju inte svårt för att förstå vad jag ska göra.. Fick höra att det är exakt tre veckor kvar tills betygen sätts idag vilket inte var så kul. Nu ska jag sluta gnälla och plugga till sam provet på fredag och ja jag SKA plugga nu ;)


Kommentarer
Postat av: Felicia

Vad duktig du är ;) Själv blev jag nyss klar men loggboken, men har inte städat idag som jag sa x( haha!

2011-05-03 @ 23:08:28
URL: http://feliciaericssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0