12 dec -11

Mamma var gullig och bjöd mig på hela dagen igår. Hade fått i julklapp förra året "en dag i Stockholm", så blev en dag i Norrköping istället :D. Övningskörde hela vägen ditt, det gick jätte bra tills vi hade två rondeller kvar till parkeringen. (Bortförklaringen) Jag hade haft full fokus i ca en timme på vägen ditt och hade jag spänt mig så var helt slut. Väl framme så missar jag gående innan rondellen som jag borde stannat för, samma i nästa rondell. Men i rondellen efter blev killen som skulle gå över förbannad och bokstavligt talat slog med näven i vår bil. Visst jag gjorde fel, men än då. Blev livrädd och sen ville jag inte köra mer XP

Väl där så inhandlades de sista jul klapparna. Är ute tidigt i år för att vara mig. Längtar väldigt till julafton, är den mysigaste högtid som vi firar. Melissa horn var rätt underbar som väntat. Något jag inte väntat mig var att det skulle vara sittplatser, fast det passade väldigt bra om man tänker på hennes musikstil. Måste köpa hennes nya cd. Var länge sen som jag fyllde på i samlingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0