30 aug -11

Har nyligen slutat och väntar på att mamma ska sluta, tänkte passa på att skriva lite. Jag har nyligen bestämt mig för att sluta käka löpe (finns i ost, kessella, keso..) det är tydligen gjort på kalv mage. Hade hört det tidigare men då kändes det för sjukt för att vara sant, men nu har jag kollat upp det iaf. Kan tydligen äta vegetariskt löpe och mikrobiellt löpe. Orkar egentligen inte hålla på och krångla så mycket. Finns ju ost framförallt i ganska mycket som jag gillar, men jag vill ju inte få i mig det direkt. Surt men vänjer mig väl vid det också. Tror det fanns någon ost som inte innehöll löpe iaf, någon från vailo. Värt att kolla upp.

Någon som vet om något annat ämne förutom löpe och gelatin som man bör undvika som vegetarian?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0