Tänker högt

Sitter och funderar över sommaren just nu, efter som jag precis fick ett brev från mitt förra sommar jobb. Dom undrar om jag är intresserad att jobba i sommar. Har fram tills nu funderat på om jag skulle vara ledig hela sommaren, men det var faktiskt kul att jobba där. Lite för mycket jobb till helgerna bara. men att få jobba heltid och gå på ett schema vore skönt. Anledningen till att jag vill vara ledig är de olika festivaler jag vill åka på. Har trott att de skulle vara samtidigt som när jag jobbat men RAR och Hultsfred är precis innan v.25 när jag skulle börja i sådana fall. Är det bara Yran och Bråvalla som ställer till det hela. Säger inte att jag ska åka på allt, men de är dem jag funderar på. Har faktiskt varit dåligt med band på alla festivaler för min del, är the prodigy som kommer till RAR. Dem vore helt underbart att se igen. Fast jag vill egentligen inte se dem i Tyskland efter som man knappt kommer i närheten av scenen. På Hultsfred tex är det bara att gå fram utan att behöva vänta i timmar innan och missa alla andra band. Hmm vilka i-lands problem man har..

 

För och nackdelar

 

Hultsfred

Bästa vegetariska maten

Awesome folk där och läget

 arctic monkeys

vet ingen som är sugen ännu

RAR

Osäkert om mitt folk vill åka

För mycket folk, men jävligt roliga att festa med

Dyrt

Dålig vegetarisk mat

Paramore, stone sour, the killers, the prodigy och 30 seconds to mars

Bråvalla

Nära

Aldrig varit förut

Roligt folk som ska dit

Rammstein,  mando diao, stone sour, johnossi, familjen och rebecca and Fiona

Storsjöyran

Kul folk som kanske ska dit

Jävligt långt bort

Aldrig varit förut

Crystal Castles


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0