2 jan -12

Det var så länge sen nu

Kommer aldrig glömma din lukt

Mer än tre år

Ändå kommer jag på mig själv

Du gömmer dig i mina tankar

Det vackra vi hade

Alla nätter vi pratade om livet

Du var så långt bort

Att man kan vara så blåögd

Fanns inga hemligheter för dig

Det skulle alltid vara du och jag

Fast det är inte just dig jag saknar

Det är känslorna

Att känna sig älskad

Hur ditt leende fick mig att känna

Jag vet att du inte är den rätta

Visste det redan då

Hur du såg på mig

Vill nog inte ens veta

Du var kvar i din sorg

Den du älskat hade lämnat dig

Jag ville inte se det

Blind av önskan om något mer

Du var ändå den första som såg mig

Det är något speciellt med den första kärleken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0