18 april -11

Kände för en ny start så tog bort allt gammalt, så nu tänkte jag försöka igen. Även om det hänt saker så har jag inte direkt varken haft tid eller lust att skriva, haha bättre förklaring än det får ni inte. Idag så har jag haft en riktig oturs dag, det börjar med att när jag skulle nysa idag så slog jag huvudet i hanfatet, fråga inte hur jag lyckades med det för det fattar jag inte riktigt själv haha. Jag fick en skaplig bula och huvudvärk på det. Efter det har det bara gått utför idag.

Idag var det jag som skulle "vakta" våran utställning på Ängeln och då så var tydligen dom från körslaget där och hade filmat. Ska bli kul och se på lördag om det var så eller om någon bara drev med mig ;)  efter det så åkte jag, pappa och farmor till golfbanans lunch ställe som äntligen har öppnat igen, dom har lätt godast mat i stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0