Körkortsstatus



Idag har jag varit ledig från jobbet och anledning till det är att jag haft teori prov och uppkörning. Teorin kände jag mig väldig säker på innan, men jag fick 4 poäng för lite. Trodde faktiskt att jag kunde mer, så var rätt sur.  Ska iväg till Örebro om ett tag och göra ett nytt försök iaf. Innan uppkörning var jag extremt nevös, nära till tårar faktiskt. Vet inte varför jag blev så panikslagen innan. Sätter mig i bilen iaf med en kille som hette Filip och efter han pratat lite om grottmänniskor så kändes allt bra igen. Så himla skön kille och lugnande framförallt. Var helt säker på att allt var kört när jag skulle backa runt ett backhörn och missade en bil. Men jag vart godkänd! Kan ju säga att jag är väldigt stolt över mig själv :D


Kommentarer
Postat av: Janna

GRATTIS! <3 visste att du skulle klara det! Imorgon kan jag inte men torsdag halv fem går (smsa om du kan eller inte) puss love u <3

2012-03-13 @ 20:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0