28 sep -11

idag har jag gjort alla mina "måste" saker, betalat räkningar, fixa klipptid, gått med i facket, ringt tandregleringen om ny tid m.m. skönt och ha det gjort iaf. Måste allt vunnit några vuxen poäng.

Inte hänt så mycket idag annars. Har inte skrivit hur det gick med mitt nya jobb, så kan berätta lite om det i brist på annat ;)  iaf för er som inte vet så jobbar jag halvtid som elevassistent på Stenkullen, där trivs jag väldigt bra faktiskt. Skön personal och underbara elever, alla är så himla omtänksamma. Vet inte om det är något jag vill hålla på med hela livet men duger väldigt bra nu när jag funderar på vad jag faktiskt vill. Men att jobba med människor skulle nog inte vara så fel. Återstår att se. I helgen så ska en liten Kevin döpas och sen är det 30års fest för kusin Tobbe. Mys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0