16 maj-11

Sitter i skolan nu och gör inget spec som vanligt, börjar svenskan om ett tag. Just kollat igenom vad jag har kvar att göra och tycker att jag lyckats minska min ”att göra lista” rätt bra. Det känns som att det går att hinna med det mest nu dom två sista veckorna innan betygen sätts. Får väl se hur det blir, fick nyss reda på att jag är helt klar med min religion. Jätte skönt

 

Individuellt val

– fördjupnings uppgift

 

Kulturhistoria
- antikens grekland 1/2

-         Medeltiden

 nutidakonst

-         2st papper, svara på frågor

-         Musik fördjupning

 

Bild – annorlunda text

 

Samhällskunskap -brott

Kommentarer
Postat av: Felicia

Klart du kommer hinna det, fult ös på pluggandet och inget festande så kommer det att gå ;) <3

2011-05-16 @ 23:21:40
URL: http://feliciaericssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0